Bery-Zaryan.reismee.nl

Kurdistan en mijn reis

Na 12 jaren ben ik weer terug in mijn land. Het voelt heerlijk om hier te zijn. Ik geniet nu van alles, de eerste week was het net als een droom, ik geloofde het ergens niet dat ik bij mijn ouders was. Nu is het genieten en ergens zorgen maken dat ik straks terug moet naar Nederland en gelijk aan de slag moet. het komt wel eens in mijn hoofd om niet terug te komen, want lieve mensen het is ongeloofelijk mooi hier. Ik zou nog veel meer willen schrijven, maar ik ga weer genieten en zie jullie over 2 weken weer. misschien!!!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie