Bery-Zaryan.reismee.nl

vandaag

Vandaag is een warme dag hier in Kurdistan, het is vandaag boven de 45 graden. De warmte hier is wel anders dan daar in Nederland. De planning voor vandaag is dat we na de middag gebed naar een oom van mij gaan, de broer van mijn moeder om te gaan zwemmen. De kinderen hebben er zin in. Mijn oom woont in een dorp vlak in de buurt waar mijn ouders wonen. van Bery voor iedereen: Vandaag was het heel erg warm. ik ben vandaag met mijn nichten Sozyar en Hawry naar mijn tante de oudste zus van mijn moeder geweest tante Ala. vandaag ongeveer om 5 uur gaan we bij mijn oom zwemmen. Donderdag aanstaande, gaan we naar Shaqlawa. Dit is een toristische plek in het noorden. het is ongeveer 4 uur rijden met de auto. het is heel leuk zegt mijn moeder. het is een plek met bergen. watervallen en heel erg veel bomen. Dit voor vandaag van mijn moeder en ik en tot het volgend verhaal van ons beiden voor jullie allen.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie